Nog maar 5 nachtjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter Haas - WaarBenJij.nu Nog maar 5 nachtjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter Haas - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 nachtjes!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

02 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Jambo!

Nog maar 5 nachtjes slapen en dan pak ik het vliegtuig naar Kenia! Het afgelopen jaar ben ik het gehele jaar bezig geweest met het inzamelen van geld om vervolgens een sport community complex in Eldoret te bouwen. Dit heb ik natuurlijk niet alleen gedaan maar met 25 andere studenten van mijn opleiding. In totaal hebben we meer dan €24000 opgehaald wat natuurlijk een enorm bedrag is!

Zondag pak ik om 16:00 uur het vliegtuig en neem ik onder andere tassen mee met voetbalschoenen, hockeysticks, volleyballen en niet te vergeten; Loombandjes! Alles is gedoneerd door vrienden en kennissen waar ik en de Keniaanse kinderen natuurlijk heel erg blij mee zijn!

Ik ga erg mijn best doen om mijn blog regelmatig bij te werken als ik internet heb maar weet helaas niet hoeveel internetcafé's ik op mijn trip tegenkom!

Ik heb er zin in!!

  • 02 Juli 2014 - 20:34

    Nico:

    Hè Tijger, ik ga je volgen!
    Gr. Nico XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Hoi! Ik ben Wouter en heb een passie voor reizen! Ondanks mijn leeftijd heb ik al veel van de wereld gezien en kan ik niet wachten om meer te verkennen! Zo ga ik dit jaar 6 weken naar Kenia waarvan 2,5 week een sportontwikkelingsproject! Lees gerust mijn reisverslagen:D

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 3562

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Eindelijk naar Kenia

Landen bezocht: